2009-04-20

Idag cyklade jag med elin och sofia till skolan, när vi kom dit så var typ alla trötta somvanligt (a) men idag på skolan vare tråkigt somvanligt,. men iaf på idrotten så hade jag en lapp för jag hade feber i helgen men anders tvingade mig att typ vara med ändå, men när vi hade fått nummer och så ja då sa jag till han ba asså jag få int vara med han ba men du kan gå och träna stegen för dig själv (vi hade dans) då satt jag mig ner vid väggen och då sa han ingenting så då satt jag bara och tittade på =] sen hade vi lekar i slutet av lektionen då fick jag vara domare (A) sitta vi väggen och säga om dom vart träffade av bollen eller int =]
jag slapp svenskan idag för jag skulle till tandläkaren =) det sug att var ahos tandläkaren men det var iaf tur att jag fick en tid så jag slapp skolan (a)

jag ska skaffa en ny blogg men jag vet inte vad den ska heta, några förslag? =)<3

/lollou


Kommentarer
Postat av: Sannis

Sorry har inga förslag!

Hoppas du kommer på ett! =)

2009-04-30 @ 15:36:36
URL: http://sannanystrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0