2009-01-11

Hejhej, nu har jag inte skrivit på några dager igen...., men som några av er redan vet så har jag JÄTTEDÅLIGT minne så jag minns typ inte vad jag gjorde vilken dag =] , men iaf i torsdags så gjorde jag läxa, och senare var jag med Johanna (= I fredags så var jag med Celina på stan och där träffade vi Issa och Sofia ;D Igår såg jag Let´s Dance och gick en prommenad med Meya och Victor (Meya är våran hund) men idag så var jag först med Molly och Agnes och vi var först hos Agnes, sen for vi till mig och och spelade först sällskapsspel och sen spelade vi Wii ;D Men sen var jag med ELin A och Molly och vi var ute =]

Imorgon börjar skolan om BLÄÄ! men får väll trösta mig med att vi har fotbollsträning på kvällen ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0